مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با ارائه توضیحات لازم در مورد طرح BRT ابهام های وزارت کشور در این مورد برطرف گردیده و ضمن مثبت ارزیابی شدن آن توسط وزیر کشور با احداث آن در تهران موافقت شده است.

به گزارش مهر، سید جعفر تشکری هاشمی ضمن اشاره به تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور پورمحمدی، وزیر کشور، نتایج این جلسه را بسیار مثبت و پربار ارزیابی کرد و افزود: وزیر کشور برخورد بسیار مثبتی با موضوع احداث BRT کرده و پیرو صحبت‌های شهردار تهران در مورد تأمین اتوبوس‌های مخصوص در این خطوط هم دستورات لازم را صادر نمود.

وی تصریح کرد: وزیر کشور در این جلسه اعلام کرده همه باید تلاش کنند تا این طرح با توجه به در پیش بودن مهرماه و فرارسیدن ماه رمضان هرچه زودتر به بهره برداری برسد و تأکید کرده در تمام بخش‌ها باید با همکاری نزدیک، تعامل و همدلی، از رسانه ای کردن مشکلات و اختلاف نظر ها پرهیز شود.

تشکری هاشمی ازپایان عملیات احداث خطوط قبل از مهرماه خبر داد و یادآور شد: ایستگاه‌های مورد نیاز در این خطوط  ساخته شده اند ولی باتوجه به هماهنگ بودن آنها با اتوبوس‌های خاص این خطوط، زمان بهره برداری از آنها به زمان ورود اتوبوس‌های جدید بستگی خواهد داشت.

کد خبر 30534

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز